FAQ

Najczęściej zadawane przez Klientów pytania w kategoriach:
 
(Kliknij na pytanie, aby poznać pełną odpowiedź!)

07-10-2020
Category: FAQ FAQ-księgowe FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Tak, bezpośrednio po zalogowaniu widoczny jest aktywny przycisk "Zmiana hasła".
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Poczta elektroniczna i połączenia telefoniczne są dzisiaj najbardziej rozpowszechnionymi i dostępnymi środkami komunikacji. Każdy członek naszego zepołu pracujący bezpośrednio w kontakcie z Klientami otrzymuje dziennie po klikadziesiąt maili i odbywa kilkadziesiąt rozmów telefonicznych. 
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-windykacja 
Posted by: admin
Nie. Samo popadnięcie w zadłużenie wobec wspólnoty nie jest równoznaczne z kosztownym postępowaniem sądowym, które traktowane jest jako ostateczność.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-windykacja 
Posted by: admin
W takiej sytuacji należy bez zwłoki skontaktować się z Działem Windykacji, który przygotuje stosowne oświadczenie o uznaniu długu i zobowiązaniu do jego spłaty w uzgodnionym terminie.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-windykacja 
Posted by: admin
Niezwłocznie uregulować płatność, informując o tym fakcie Dział Windykacji zarządcy nieruchomości.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-windykacja 
Posted by: admin
Zarządca nieruchomości dba o to, aby do powstania długu Właścicieli lokali wobec wspólnoty w ogóle nie doszło. 
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-windykacja 
Posted by: admin
Dział windykacji zarządcy nieruchomości działa na rzecz wspólnoty mieszkaniowej dbając aby odzyskiwała ona wszystkie swoje należności. 
27-09-2020
Category: Ogólna FAQ FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Usługa zarządzania nieruchomością nie jest usługą pogotowia pracującego w trybie 24 godzinnym. Zarządca nieruchomości pracuje dla Państwa w dni robocze w godzinach pracy biura. Poza tymi godzinami tylko w sytuacjach awaryjnych, stanowiących zagrożenie dla mienia lub życia.
 
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Najczęstszą przyczyną braku zasilania w lokalu jest tzw. "wyskoczenie korków" spowodowane zwarciem lub przeciążeniem instalacji. Dlatego w pierwszej kolejności zweryfikuj, czy brak prądu dotyczy również sąsiednich lokali i części wspólnych nieruchomości (klatka schodowa). 
27-09-2020
Category: Ogólna FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Awarie instalacji domofonowej dzielą się zasadniczo na awarie unifonów lub wideofonów (element wyposażenia mieszkania) oraz awarie centrali domofonowej i instalacji w częściach wspólnych. W przypadku awarii unifonu lub wideofonu właściciel usuwa ją włąsnym staraniem i na własny koszt.
 
Stronę odwiedzono 1141976 razy.